dijous, 22 de maig del 2014

Més sessions de treball amb en J.C

Tercera sessió de treball
Fem referència de que ens ha passat l’hora molt ràpid. Primer li proposem a en J.C de dibuixar la casa on viu actualment, estem una estona parlant i contextualitzant aquesta casa. El dibuix el guardem ja que ens servirà per treballs posteriors.
També fem esment de què en J.C sembla molt connectat amb la història dels animals que li estem explicant (la seva història familiar). El nen en tot moment es mostra content i participatiu.
Quan expliquem el conte dels animals veiem a l’acollidor molt atent en la història, de com li estem explicant i, en algun moment sembla fins i tot emocionat. Cal dir que és la primera vegada que l’acompanya el pare en una sessió de treball.

Quarta sessió de treball
En aquesta sessió hem vist en J.C molt tranquil fins que li hem tret el tema dels seus pares biològics i li em explicat que vivia amb ells però que com que no els podien cuidar va anar a viure amb els seus acollidors, el nen ha dibuixat la casa on vivia amb els seus pares. 
 És a partir d’aquest moment quan hem observat que es posava més neguitós, s’aixecava de la cadira més sovint, se li queia tot de les mans...
També ha estat interessant i significatiu el moment que li hem donat una foto de la seva família biològica i l’ha girat del revés, com per no veure-la. Podríem dir que en J.C no considera els seus pares biològics com els seus pares. Però en tot moment el nen s’ha mostrat conforme i ha acceptat el relat de la seva història.
Això també s’ha pogut comprovar quan expliquem el conte de la “petita zebra”. Hem vist que el nen connecta molt bé amb la història i s’hi sent identificat.  Li agrada intervenir i participar de la història.
L’acollidora en tot moment s’ha mostrat conforme amb el treball que hem fet i ha verbalitzat que és necessari per al nen saber bé la seva història.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada