Tercera sessió de treball
Fem referència de que ens ha passat l’hora molt ràpid.
Primer li proposem a en J.C de dibuixar la casa on viu actualment, estem una
estona parlant i contextualitzant aquesta casa. El dibuix el guardem ja que ens
servirà per treballs posteriors.
També fem esment de què en J.C sembla molt connectat
amb la història dels animals que li estem explicant (la seva història
familiar). El nen en tot moment es mostra content i participatiu.
Quan expliquem el conte dels animals veiem a
l’acollidor molt atent en la història, de com li estem explicant i, en algun
moment sembla fins i tot emocionat. Cal dir que és la primera vegada que
l’acompanya el pare en una sessió de treball.
Quarta sessió de treball
En aquesta sessió hem vist en J.C molt tranquil fins
que li hem tret el tema dels seus pares biològics i li em explicat que vivia
amb ells però que com que no els podien cuidar va anar a viure amb els seus
acollidors, el nen ha dibuixat la casa on vivia amb els seus pares.
És a partir d’aquest moment quan hem observat
que es posava més neguitós, s’aixecava de la cadira més sovint, se li queia tot
de les mans...
També ha estat interessant i significatiu el moment
que li hem donat una foto de la seva família biològica i l’ha girat del revés,
com per no veure-la. Podríem dir que en J.C no considera els seus pares
biològics com els seus pares. Però en tot moment el nen s’ha mostrat conforme i
ha acceptat el relat de la seva història.
Això també s’ha pogut comprovar quan expliquem el
conte de la “petita zebra”. Hem vist que el nen connecta molt bé amb la
història i s’hi sent identificat. Li agrada intervenir i participar de la història.
L’acollidora en tot moment s’ha mostrat conforme amb
el treball que hem fet i ha verbalitzat que és necessari per al nen saber bé la
seva història.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada